Postup | Hlášení problémů přímo ve hře - ticketovací systém

Nevíte si s něčím rady? Tak zkuste zavítat sem!
Zamčeno
Uživatelský avatar
dog.big
Majitel
Majitel
Příspěvky: 147
Registrován: úte 01. led 2013 15:45:41
MC/Tekkit nick: dogbig
Steam nick: dog_big
Kontaktovat uživatele:

Postup | Hlášení problémů přímo ve hře - ticketovací systém

Příspěvek od dog.big » sob 23. pro 2017 0:51:02

Obrázek
Pro snadnější, rychlejší a efektivnější řešení problémů ve hře (griefingem počínaje a problémem s nastavením serveru konče) jsme implementovali tzn. ticketovací systém, který umožňuje hráčům online přímo ve hře nahlásit daný problém s popisem. Rovnou se automaticky uloží i lokace problému a nick daného hráče, bez nutnosti složitých registrací, např. zde na fóru.

Upozornění: ticketovací systém slouží pouze k hlášení závažných problémů či přestupkům vůči pravidlům, nikoliv na připomínky či dotazování! Pro tyto účely využijte prosím fórum zde či zde. Zneužívání bude odměněno banem.


Příkazy pro hlášení ticketů - určeno hráčům
/ticket help - česká nápověda přímo ve hře
/ticket new POPIS_PROBLEMU - Otevření nového ticketu (např. /ticket new bugnute NPC)
/ticket close CISLO_MEHO_TICKETU DUVODU - Zavře (můj) ticket s daným číslem
/ticket check CISLO_MEHO_TICKETU - Zobrazí stav řešení mého ticketu (nahlášeného problému)
/ticket list - zobrazí všechny mnou otevřené tickety

Zamčeno

Zpět na „Tutoriály a postupy“